dimarts, 8 de maig del 2012

mai no em compraré un búnquer



Ja fa temps  que proliferen i ara més que mai, els anuncis de construcció de  búnquers " para la seguridad y felicidad de Vd. y su familia".

Considerant que són caus destinats a protegir-nos, quan les coses vinguin molt maldades, i que estan dissenyats per a un nombre limitat d'ocupants. Em pregunto? : Qui són la meva família? El meu home i els meus fills? Els meus germans i parents? Els meus amics? Els meus veïns? Qui deixaré entrar i qui deixaré fora?.
Si en el moment de tancar la porta passés algú, qui no conec, desesperat què faria?, el deixaria fora?... si fos un sense papers, ho tindria clar! seguint les direccions del Govern, el deixaria fora, segur.
I seria una mala cristiana, però una bona seguidora dels principis canibalescos de les altes esferes governamentals i de les religioses que callen com uns ...

No vull aquest dret a escollir, renuncio a aquest privilegi.
Entomaré allò que vingui, amb els meus i amb tothom qui vulgui compartir-ho.

D'altra banda, si sobrevivim anirem fent-nos al desastre
i ens estalviarem el terrible xoc final.



1 comentari: